Obserwatorzy

poniedziałek, 30 lipca 2012

Nie będę ...

... dużo pisać, bo troszkę szkoda mi czasu, więc bez zbędnych słów zaprezentuję mój różany kącik w sypialni. Wczoraj przybyła do niego stara lampa naftowa (kiedyś służyła do oświetlania wozu konnego). Oczywiście nie zrobiłam zdjęcia przed, bo jak zbierze mnie chęć do zrobienia czegoś to zapominam o obfotografowaniu. Jest tu jeszcze deska, ale nie skończona więc służy jako tło. A na koniec pudełko po butach dziecięcych przerobione na troszkę bardziej  dekoracyjne, chyba na guziki (?). Na tym pudełku pierwsza próba nitro odbitki.







.. i to by było na tyle. Coś jeszcze robię, to wkrótce pokażę. Pozdrawiam i słoneczne buziaczki ślę wszystkim, którzy mnie odwiedzają.  Dziękuję pięknie za każde miłe słowo, które mi zostawiacie na pamiątkę odwiedzin.:) Ania:)

29 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten różany motyw i bardzo mi się podoba jak zrobiłaś lampę.
    Pudełeczko mniammm... do zjedzenia..i kokardka i guziczek i nitroornament - wszystko współgra i tworzy ładną całość.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny Twój różany kącik,i lampa ,i w ogóle ale najbardziej podoba mi się tak pięknie uszlachetnione pudełko:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kącik! Też lubię ten motyw, a lampka ślicznie się komponuje......
    Pudełko jest świetne! Widać, że pracujesz twórczo na całego:). Pudełko po butach wciąż przede mną...Jak się tak pogapię, to może się zarażę weną.....
    Dobrych dni Aniu Ci życzę!
    P.S.
    A wiesz, że u mnie od 3 tygodni leży wielka tuba po czipsach i czeka na swoją kolej?????? Wymyśliłam sobie, że ją okleję i będę trzymała szyszki....
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje różane ozdoby są śliczne i na lampie i na pudełku.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny różany kącik i peoniowe pudełko, śliczne to wszystko takie że aż dech zapiera. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie ozdobiłaś przedmioty ... aż miło ..
    fajne, delikatne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie umiem się zdecydować lampa czy pudełeczko , ale........ wszystko jest cudowne

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmmm...retro odbitka..dla mnie cos nowego a myslalam ze to decu..swietnie wyglada a lampa superowa..wogole nie wyglada na taka co woz konny oswietlala..bardzo efektownie sie prezentuje.)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu ty to potrafisz ze smakiem w róże ubrać wszystko, cieszę się że wypróbowałaś transfer przy pomocy nitro,fajnie wyszedł, lampa nastrojowa, delikatna i romantyczna. Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś niesamowita z każdej rzeczy zrobisz cudeńko,Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo, jakże ładnie... Mam zdaje się ten sam motyw róż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lampa!!! bardzo fajna! pozdrawiam cieplo bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiekny rozany kacik, pudelko rewelacyjne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Brak mi już słów zachwytu nad Twoimi pracami. Są super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba w Twoim różanym kąciku:)
    Pudełko super wyszło, nitro jak widzę się sprawdziło.
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześlicznie! Lampka wyszła rewelacyjnie. Reszta też zresztą :) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj, jak cudnie i romantycznie... Lampa mi się podoba bardzo, ale jestem zachwycona całym tym tłem na fotkach. Pudełko dopracowane w każdym calu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak pięknie w tej Twojej Krainie różanej, że cóż tu można dodać poza zachwytami oczywiście:))))Przepiękna i lampa i pudełeczko:)
    Kącik sznurka pozdrawia serdecznie Królestwo różane:))))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały różany kącik, patrzę i podziwiam z zachwytem.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu,ile tu wspaniałości u Ciebie! No i się zasiedziałam....Ja nie potrafię robic takich rzeczy.
    Bardzo ci dziękuję za odwiedziny u mnie i miły komentarz.Chciałaym zagościc u Ciebie na stałe,spróbuje zapisać adres bloga u siebie,może się uda,bo cos ostatnio marnie mi to wychodzi.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. ale pieknie i romantycznie u Ciebie w kaciku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Spodobał Mi się nowy,, dizajn ,,Twojej lampy i teraz tak patrzę na Moją...I stwierdzam że jakoś tak nago wygląda. Czas ją przemalować:)Pozdrowionka serdeczne Dorcia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoje prace są jak zawsze przepiękne. Lubię Twoje wpisy; mam wrażenie, że czytam je równie szybko jak Ty piszesz, wyobrażam sobie jak po napisaniu tutaj biegniesz tworzyć nowe cudo :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. ale pięnie a ta lampa cudna pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  25. Super to pudełko po butach. Ja tego typu pudełka po prostu oklejam papierem i trzyma szpargały

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za każde dobre słowo pozostawione w moim Zaciszu:)))