Obserwatorzy

środa, 6 lutego 2013

Nic specjalnego

Jestem obecnie poza Zaciszem, dokładnie w Szczyrku z Jaśkiem szusujemy na nartach. Wczoraj pogoda była fatalna, ale dziś znów zawitała piękna, bajkowa zima. Jedyny problem to, to że nie mogę robótkować. Ale żeby nie było przestoju pokażę drobnostkę. Jakiś czas temu obok śmietnika ktoś wystawił stary kwietnik. Spodobał mi się bo jest drewniany i masywny. Troszkę farby i zmienił image. 



Od pewnego czasu marzył mi się koronkowy kołnierzyczek, bo widziałam takie piękne na wielu blogach. Niestety nie umiem szydełkować, ale udało mi się jeden niedrogo kupić (5zł) "Pod dobrym Aniołem".




To tyle na dziś. Muszę teraz wziąć ciepłą kąpiel i  troszkę rozmasować moje nogi po dzisiejszej jeździe. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

38 komentarzy:

  1. A już chciałam Cie wychwalić, że taki piękny kołnierzyk wydziergałaś ;o))
    Wracaj cało! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Ci szusowania - ja już trzeci rok nie miałam nart na nogach! Kołnierzyk śliczny, w dodatku za 5zł ? to nawet na kordonek za mało!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczny kołnierzyk. 5 zł., to na serio nie drogo. Kwietnika nie poznałam. Myślałam, że to inny. Pozdrawiam Was i życzę miłego odpoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  4. A my jutro wyruszamy, tylko, że na razie pada deszcz, ale u nas deszcz, a w górach śnieg; my tylko na 1 dzień, bo w domu zwierzaki; pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. kwietnik dostał nowe zycie i pięknie się prezentuje
    Kołnierzyk bardzo ładny i kolorek swietny
    Miłego końca ferii...
    Pozdrawiam z zasypanego podhala

    OdpowiedzUsuń
  6. qrcze że koło mnie takie śmietniki nie stoją :) znaczy takie stoliki :D i polowanie Ci się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wyeksponoawlas ten kolnierzyk na starym zegarze..udana aranzacja,,,a kwietnik to juz strzal w 10..udanego szusowania Wam zycze.)

    OdpowiedzUsuń
  8. ehh... też bym poszusowała ale u nas śnieg jest tylko wspomnieniem a wiosna przyjść wciąż jakoś nie chce... Udanego aktywnego wypoczynku ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanego wypoczynku!! A kwietnik świetnie przerobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknej pogody i miłego szusowania na nartach. Kwietnik świetnie przerobiłaś. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne niby nic ;)))) świetna przeróbka!!! udanego wypoczynku życzę!

    OdpowiedzUsuń
  12. miłego wypoczynku ... cudnie wyszło zdjecia śliczne pozddrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  13. Kołnierzyk jest śliczny:)))Pozdrawiam i miłego wypoczynku życzę

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpoczywaj, zazdroszczę wizyty w górach, w tym roku niestety musiałam odpuścić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wypoczywaj, zjeżdżaj i uważaj na te zdolne rączki! My w góry wybieramy się w niedziele, o ile ktoś nie zawali i popilnuje nam zwierzaków, choć w obecnej sytuacji to czarno to widzę! Kołnierzyk fajny a i kwietnik otrzymał nowe i ładniejsze życie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu świetny kwietnik, odpoczywaj i wracaj cała do domku.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wypoczywajcie uroczo....Góry zimo to super sprawa....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam podobną rzecz na strychu, może wreszcie się za nią wezmę, dzięki za natchnienie. Miłych zjazdów i zajazdów, tych po zjazdach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna metamorfoza :) Miłego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świecznik bomba!
    Miłego wypoczynku życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pozazdrościć wypoczynku:) kwietnik pięknie wygląda, kołnierzyk przeuroczy, ślicznie wygląda na tym zegarze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. miłego nartowania :) niech wam pogoda dopisuje!
    a robótki, nie zając, nie uciekną :)

    OdpowiedzUsuń
  23. szusuj ile wlezie i pięknej pogody życzę :)
    metamorfoza kwietnika bardzo udana

    OdpowiedzUsuń
  24. Niech Wam śnieżek nie stopnieje, miłego szusowania, a kołnierz śliczny...

    OdpowiedzUsuń
  25. udanego wypoczynku i bajkowej śnieżnej pogody;-)))kwietnik super się prezentuje;-)))że tez ludzie takie skarby wyrzucają !!!Nie potrafią dostrzec potencjału jaki w nich drzemie;-)))Ty na szczęście umiesz!!!!pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję za zaproszenie. Miło mi Cię poznać. Podobają mi się takie przemiany starych rzeczy. Na pierwszy rzut oka myślałam, że kwietnik jest z marmuru. Super przemiana. Kołnierzyk śliczny. Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie zmieniłaś wygląd świecznika!!! Kołnierzyk śliczny!!! Też mam ochotę na taki:)))Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Miłego odpoczynku, dużo śniegu. Kołnierzyk piękny - gdzie mieści się ten sklep?

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, Pięknie odnowiłaś świecznik a kołnierzyk marzenie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Kołnierzyk cudowny.Szkoda, że ten sklep jest tak daleko :(((
    Nowy wygląd kwietnika chyba mnie zmobilizuje do zajęcia się swoim. Też mam taki z odzysku, już go nawet psiaki troszkę podskubały :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie do poznania zmieniłaś kwietnik. A kołnierzyk cudny kupiłaś :) Powodzenia na nartach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piekna matamorfoza, czasami niewiele potrzeba a efekt rewelacja. Zazdroszcze tego sniegu i zycze udanego wypoczunku :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj kurcze mam taki sam tylko przemalowany na brzoskwinkę - pozdrawiam ewa

    OdpowiedzUsuń
  34. renowacja kwietnika jest obłędnie piękna! zyskał bardzo dużo w wyglądzie. Miłego wypoczynku!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie dawno również zauważyłam wystawiony drewniany kwietnik. Zapałałam, jakże ogromną chęcią jego posiadania:)) Niestety nie mogłam od razu go zabrać. Po powrocie ślad po nim zaginął. Po prostu znalazło się więcej takich osób jak ja:)))
    Twój jest uroczy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Kwietnik bardzo mi się podoba,tchnęłaś w niego nowe życie.Kołnierzyk uroczy♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za każde dobre słowo pozostawione w moim Zaciszu:)))