Obserwatorzy

niedziela, 16 sierpnia 2015

Zapraszam na herbatkę i . . .

 . . . wyniki "kociego candy" :)
Wprawdzie pogoda dziś się popsuła i nareszcie troszkę popadało, ale jeszcze wczoraj gościły na moim tarasie angielskie klimaty :) To już chyba ostatni taki "five o'clock" w Zaciszu, w te wakacje :( Pomału czas się zbierać do Warszawy.  Więc zapraszam na wspólną herbatkę i herbatniczka :)




A teraz zrelaksowani, poznajcie wyniki candy :)
Wszystkie wpisy trafiły do koszyczka :)


"Maszyna losująca", czyli łapka mojego Janka wylosowała jedną karteczkę :)


A szczęśliwą posiadaczką kotka została  . . .


Olu gratuluję Ci ! Jestem pewna, że kotek będzie u Ciebie szczęśliwy :)  Poproszę Cię o adres na mojego maila. 
Kochani dziękuję Wam bardzo za udział w zabawie i obiecuję, że jeszcze przed końcem wakacji ogłoszę kolejne candy. Więc zaglądajcie :)
Pozdrawiam cieplutko wszystkich Zacisznych Gości. 
Buziaki. Ania

40 komentarzy:

  1. Pięknie u Ciebie na herbatce, widzę z przykrością, że coś mnie ominęło, ale szczerze gratuję zwyciężczyni :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. nie mogę znaleźć Twojego maila - mój to www.uoli.pl@gmail.com Ola

      Usuń
  3. Gratulacje dla Oli :))
    Śliczne w tym Zaciszu...
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za herbatkę i zabawę gratuluję wylosowanej:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Oli:))))jestem oczarowana Twoim pięknym tarasem:))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bajkowo po prostu... piękna porcelana, ślicznie nakryty stól... cudnie!
    uściski serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy taras! Elegancko jak u królowej! Miejmy nadzieję,że ładna jesień pozwoli jeszcze biesiadować na tarasie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i dziękuję! Herbatka wyglada swietnie, aż ochoty nabrałam ;) pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przy tak nakrytym stole herbata smakuje na pewno o wiele lepiej :)) Żal opuszczać taki zakątek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla szczęściary,dla nas zostały wspaniałe różane klimaty u Ciebie,jest tak pięknie ,ze szkoda odchodzić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niech dobrze miauczy ten kociak ;-)
    Dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Miło było posiedzieć Z Tobą w tak pięknej scenerii...pozdrawiam, herbatkę wypiłam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje i ja :-) Dziękuję za emocje! Pozdrawiam jeszcze wakacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, piękne masz to swoje zacisze, z przyjemnością zasiadłabym z herbatką i ciasteczkiem i oczywiście z Tobą :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudnie!!!! Uwielbiam takie klimaty:)
    Gratuluje szczęściarze

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu aż mnie w dołu ściska z zachwytu:) ależ miejsce na herbatkę. W czasie mojego czterodniowego pobytu w górach, mój ogródek padł:(((

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję zwyciężczyni. Dzięki za zabawę.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za zabawę:) Oli gratuluję:)))
    Jak pięknie na herbatce, jak kwiatowo, miło...iście ogrodowe klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z takiej zastawy i w takim miejscu to i ja chętnie herbatke wypiję:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie nakryty stół .... taka herbatka to prawdziwy relaks
    Gratulacje dla Oli!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  21. Oooo, candy przegapiłam;-( Ale mało mnie ostatnio w blogowym świecie, więc pewnie dlatego. Gratuluję zwyciężczyni.
    A Twój taras w angielskich klimatch zachwycający;-) Z ogromną przyjemnością wypiła bym w takim otoczeniu herbatę. Buziaki ślę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej, fajny blog. Ja tu pierwszy raz. Czy wiesz ze koniec lata/jesien to dobrze jest dokarmiac naszych przyjaciol - jezy ? Info o jezowym menu na stronie jeze com / o-jezach

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja gratuluję Oli wygranej.
    Też mam słabość do kwiatków-różyczek na filiżankach.
    A kule z płyt bardzo pomysłowe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję Oli i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję Aniu za miłą zabawę, gratuluję Oli wygranej i zazdroszczę tego cudownego kiciusia :-)
    Piękny masz taras i iście angielskie popołudnia przy herbatce można na nim spędzać. Obłędna jest filiżanka na 5 fotografii!
    uściski Aniu!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu, już się co prawda nie załapię na herbatkę, ale miło było popatrzeć na ogrodowe przyjęcie, wydane przez Ciebie w angielskim stylu;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za każde dobre słowo pozostawione w moim Zaciszu:)))